Pracownia Kredka – drewniane albumy na zdjęcia, księgi gości ręcznie wykonane

Często zadawane pytania

1. Ile czasu trwa realizacja zamówień o statusie “NA ZAMÓWIENIE”? 

To oczywiście zależy od zamówionego produktu. Zwykle jednak udaje nam się zrealizować zamówienie w ciągu 14 DNI ROBOCZYCH.  Zdarza się, że produkty z elementami żywicy będę wykonywać dłużej, bo żywica potrzebuje czasu na “zastygnięcie”. 

2. Czy wszystkie produkty są na zamówienie, czy są też gotowe, które wyślemy szybko?

Produkty, które są gotowe i wyślemy je szybko są w zakładce “OD RĘKI“. Takie produkty mamy już gotowe, po zamówieniu wyślemy je w ciągu jednego dnia. 🙂

3. Czy mogę zamówić produkt będący na zamówienie?

Jeśli widzisz produkt, który posiada etykietę „Na zamówienie”który możesz dodać do koszyka to oznacza, że produkt powstanie od zera, specjalnie dla Ciebie.
Czas realizacji zamówienia z takim produktem wynosi ok. 14 dni roboczych, jak w pytaniu 1. 

Jeśli nie widzisz możliwości dodania produktu do koszyka, który posiada etykietę „Na zamówienie” to oznacza, że czas oczekiwania na ten produkt jest mocno wydłużony i ciężko nam go określić. W takiej sytuacji napisz na maila kontakt@artkredka.pl lub SMS na 502160688 jakim produktem jesteś zainteresowany/a. Odpowiemy, czy możemy go wykonać i kiedy. 

4. Jaki jest koszt wysyłki? 
Zamówienia wysyłamy do Paczkomatu InPost (koszt 11 zł) , Kurierem InPost (koszt 13 zł) lub przesyłką realizowaną przez Pocztę Polską (koszt 15 zł).
5. Czy oferujecie bezpłatną wysyłkę? 
Zamówienia wysyłamy bezpłatnie jeśli wartość zamówienia wyniesie co najmniej 299 zł. 
6. Jakie formy płatności dostępne są w sklepie?
Możesz zapłacić przelewem tradycyjnym, BLIK-iem, przelewem za pośrednictwem banku lub kartą płatniczą. 
7. Co zrobić, kiedy mam bardzo indywidualne zamówienie, a dostępne produkty nie do końca pasują do mojej wizji? 

W takim wypadku po prostu jak najdokładniej opisz nam swój pomysł na maila kontakt@artkredka.pl – przyślij przykładowe zdjęcia, linki do produktów, wszystko, co pomoże nam zrozumieć Twój pomysł. 🙂

Jeśli szukasz informacji o produktach, zajrzyj do nas na BLOGA, gdzie często podpowiadamy, jak wybrać odpowiedni produkt.

8.  Czy możliwe są zwroty produktów?

Możliwy jest zwrot produktów niepersonalizowanych (bez indywidualnych elementów – wypalenie, napis itd.). Napisz do nas mila lub SMS i ustalimy zasady zwrotu. 🙂 Produkty personalizowane, np. z indywidualnym wypaleniem, datą, czy napisem nie podlegają zwrotowi.